mandag 25. juni 2012

Grunnen til at jeg startet blogg

Grunnen til at jeg startet blogg var for å få ut litt av alle disse tankene og bekymringene man har når man får denne diagnosen, men først og fremst for å kanskje kunne hjelpe andre der ute som sliter med det samme. Det er så uendelig mye informasjon om dette, og nå blir det kanskje litt smør på flesk, men det er vanskelig å vite hvor man skal lete, så jeg håper jeg kan bidra med mine erfaringer når det gjelder lavt stoffskifte.
Det er også viktig at andre som er involverte kan få vite litt mer om hvordan det er for oss å leve med lavt stoffskifte, for det er mye uvitenhet der ute.

Jeg vil gladelig besvare spørsmål dersom det er noe dere lurer på, så håper jeg at jeg kan svare. Jeg har jo ikke hatt denne diagnosen lenge i forhold til andre, og jeg har nok vært heldig som har oppdaget det uten å ha gått i tiår uten å vite hva det er, det må jeg bare få lov til å si.

En ting jeg har lest igjen og igjen er at legene vet så alt for lite, og da må vi som faktisk har denne sykdommen, hjelpe hverandre så godt vi kan! :)

Mvh. Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar